Sunday, March 17, 2013

MEDENA ROZEN TORTA - moj prvi recept


a mene novootkrivene medene ro en korice ( 4 u pakovanju), i mogućnost ra nih varijacija filova i ukusa. Ovu tortu sam pravila mami a rođendan a pre toga sličnu suprugu.MEDENA RO EN TORTA moj prvi recept




Sastojci



  •   1 pakovanje medenih ro en korica

  •   2 litra mleka

  •   4 jaja

  •   400 grama šećera

  •   12 kašika brašna

  •   1 puding od vanile

  •   1 margarin

  •   100 grama šlaga

  •   300 grama mlevenih pečenih oraha

  •   100 grama čokolada a kuvanje

    Priprema






    1. Od 2 litra mleka odvojiti malo a u ostalo dodati 300 grama šećera i staviti na ringlu da se kuva.






    2. Umutiti 4 jaja sa 100 grama šećera, 12 kašika brašna, 1 puding od vanile i malo mleka koje smo odvojili od 2 litra.






    3. Umućenu smesu polako dodavati u provrelo mleko i mešati na tihoj vatri  dok se na napravi lep gusti krem. Gotov krem ohladiti.






    4. Penasto umutiti 1 margarin i dodati u ohlađen krem.






    5. U krem dodati mlevene orahe i otopljenu čokoladu. Svaku koricu prema ati filom a na kraju staviti šlag. Prijatno.


       


      SOURCE  http://www.coolinarika.com/recept/medena-ro en-torta-moj-prvi-recept/









MEDENA RO EN TORTA - moj prvi recept

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice