Sunday, March 24, 2013

Carrot cake


Carrot cake


Carrot cake 200x200


Carrot cake21


Lepšu, ukusniju i sočniju tortu od šargarepe aista nisam skoro jela. Ne možete ni da amislite taj spoj ukusa i mirisa. aista sam se oduševila. Recept sam inače još pre par godina videla kod Monike i još tad sam se na nju nameračila. Ali pošto ja inače tako nađem svašta nešto a isprobavanje, ona nikako da dođe na red. Originalni recept je sa “Coolinarike”, autora LiliN i po njemu je i Monika pravila svoju ver iju, ali be brusnica. I ja sam i menila malo recept. Videćete da se u originalu kore peku u tri okrugla pleha, ja nisam imala tri istih dimen ija, pa sam došla na ideju da pečem u velikom od električnog šporeta i ispalo je baš onako kako treba. Još neke od i mena su, što sam na kraju tortu prekrila sa još slatke pavlake, nisam imala maskarpone, već sam koristila sirni nama i nisam imala liker od narandže, pa sam stavila sok. U svakom slučaju, sve je ispalo fenomanalno. Pre adovoljna sam, kao što već rekoh, nisam jela ukusniju i sočniju od ove do sada, jednostavno se topi u ustima dok je jedete.


Potreban materijal:


Kora


450g sitno narendane šargarepe

5 jaja

250g šećera

300ml ulja

80g smeđeg šećera

2 kesice vanilin šećera

rendana kora jedne narandže

300g brašna

1,5 kašičica praška a pecivo

1 kašičica sode bikarbone

1 kašičica cimeta u prahu

1/4 kašičice đumbira u prahu

1/2 kašičice soli

1/4 kašičice mlevenog karanfilića

1/4 kašičice mlevenog muskatnog oraščića

60g kokosa

100g suve brusnice


Fil


500g “Moja kravica-Kuhinjica” sitnog sira (sirni nama )

170ml slatke pavlake

2 kesice vanilin šećera

1 kašika sitno narendane kora narandže

1 kašika sitno narendane kora limuna

2 – 3 kašike soka od narandže

150g šećera u prahu


a ukrasavanje


tostiran kokos

malo suvih brusnica

300ml slatke pavlake


Carrot cake


Priprema:


agrejati rernu na 175C. Na veliki pleh od električnog šporeta staviti papir a pečenje. Na dno tri kalupa promera 22 cm stavite papir a pecenje. Šargarepu očistiti i sitno narendati. U posebnoj posudi varjačom pomešati prosejano brašno, so, prašak a pecivo, sodu bikarbonu i ačine. Umutiti posebno jaja sa šećerom, smeđim šećerom, vanilin šećerom, uljem i korom od narandže. Dodati suve sastojke i mutite mikserom da se dobro sve sjedini, pa umešati lagano narendanu šargarepu, kokos i brusnice. Masu sipati u pripremljen pleh a pečenje, pa peći nekih 40 minuta. Najbolje je proveriti čačkalicom da li je kora pečena. Pečenu koru i vaditi i rerne, ostaviti da se malo prohladi, pa i vući i pleha. Kada se ohladi, koru po dužini iseći na tri jednake trake. atim svaku pažljivo preseći na pola, kako bi se dobilo šest kora. Umutiti slatku pavlaku sa šećerom u prahu, dodati sve ostale sastojke i mutiti mikserom da se dobije gusta krema. Pre filovanja, može se ostaviti malo u frižideru, ali nije obave no. Prvu koru staviti na tacnu a filovanje, prema ati sa malo fila (vodite računa da fil podelite tako da ga imate dovoljno a sve kore, osim poslednje). Preko fila staviti drugu koru, prema ati filom i sve tako dok se ne utroši sav materijal. Na kraju, ukrasiti umućenom slatkom pavlakom. Prema ati je preko poslednje kore i sa strane. Po žeji, ukrasiti tostiranim kokosom i brusnicama. Ostaviti da odstoji u frižideru, pa tek sutradan seći.


This article is copyright ©  2013



Moje grne




Carrot cake

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice