Friday, August 30, 2013

"Kako su mamicine kifle i coolinarika spojile davne prijateljice iz djetinjstva :)"


“Poruka koju sam pronasla neki dan na FB,mi je uljepsala dan..slatko sam se nasmjesila i rekla : koja slucajnost..mamine kiflice,coolka,moja prijateljica i ja :) … aista je ivot pun i nenadenja :)!!!!”


najnajnajnajmamicine kifle




Ciao Ismeta! a prošli Božić sam smišljala koje ću kolače praviti, i na coolinarci naišla na Mamine kiflice koje sam pravila.Od 10 vrsta kolača one su nestale u roku keks i svi su pitali a recept, bilo ljudima čudno kako su tako fine a br o su gotove u minimalni broj sastojaka. Od onda sam ih često pravila, kad su gosti dola ili u babinje bile su nei ostavne na stolu. Kako sam i gubila bilježnicu gdje sam apisala recept, danas sam ga ponovo išla pronaći, i tek tad shvatih da je to tvoj recept, koji mi je uljepšao svaki pra nik i slavlje povodom rođenja mog djeteta, pa sam te morala pronaći i to ti reći. Hvala blank smiley smile


Bila je to poruka moje prijateljice i djetinjstva smiley smile …a moj odgovor je bio ovaj…OOOOOOOO draga prijateljice stara,koje lijepo si mi i nenadenje priredila aistaaaa,ma vidi kako coolinarika spaja receptima stare prijateljice!Nemas pojma kako mi je drago da si se javila blank  …to su moje najdra e kiflice,jer su od mame.A, drago mi je da su se i kod drugih udomacile blank !Hvala tebi i velika pusa ti leti!smiley smile smiley lol


I pisanje se naravno nastavilo smiley wink new klap klap …a ja sam presretna sto smo se pronasle,hvala “MAMI I COOLKI” smiley wink smiley lol !!!!


 


Source: http://www.coolinarika.com/clanak/kako-su-mamicine-kifle-i-coolinarika-spojile-davne-prijateljice-i -djetinjstva-/






"Kako su mamicine kifle i coolinarika spojile davne prijateljice i djetinjstva :)"

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice