Saturday, August 17, 2013

Blogeri se igraju


Blogeri se igraju


427739 1366x768 DesktopNexus.com11 200x200


oran Vujčić sa bloga “Hemija oko nas” nominovao me je a ovu igricu blogera (ne samo i moje gastro branše, već generalno) i moram da kažem da malo kasnim sa odgovorima. Što bog obave a, što bog činjenice da oni koji me prate evo već šest godina naju da ja na svom blogu bukvalno samo pišem recept i ništa više. Nemam običaj da pišem uvodne pričice ve ane a neki post, ili da napišem tekst koji nema ve e sa receptom i kuhinjom, i u etak je samo neki koji je ve an a narodnu tradiciju i običaje, i da je to još nešto po čemu sam prepo natljiva. U svakom slučaju, da ne bi bilo da se “pravim važna” i da ne pratim i ne čitam blogove koji nisu sa mojom tematikom, što nije tačno svakako, evo da i ja kažem koju reč i priključim se ovom divnom druženju i upo navanju.


Od orana sam dobila ova pitanja:


1.Volite li nauku? Koju?


Volim da gledam naučne emisije na Diskaveriju i Nacionalnoj Geografiji. Posebno ve ano a astronomiju i biologiju. Emisija sa Morganom Frimenom mi je veoma interesantna.



2. Koja pesma može da Vam promeni raspoloženje da Vas rastuži, a koja da Vas ra veseli?


Iskrena da budem nikada nisam nešto posebno volela srceparajuće pesmice. icon smile A da me ra veseli, ova:



3. Verujete li da će Srbija 2020.-te i dalj imati PINK televi iju?


Na žalost da.


4. Da li je potrebno uvođenje abrane točenja alkoholnih pića posle 22 časa?


Definitivno da. A posebno treba više pažnje obratiti na prodaju pića maloletnim licima po prodavnicama. Jedno vreme sam radela u prodavnici koja je bila tik u osnovnu školu, tako da nam o čemu pričam.


5. Da li je psovka opravdana?


Ne, ali je svakako naša svakodnevica očigledno. Ja lično ne psujem, barem ne na javnom mestu, ali mi se omakne ponekad u komunikaciji sa suprugom. icon smile


6. Mogu li blogeri da poprave stvarnost?


Mogu naravno. Kao što rekoh, blogujem već šest godina. Definitivno je uloga blogera sada na online sceni mnogo uticajnija i veća, mada još uvek nije na nivou blogera u inostranstvu.


7. Šta treba uraditi da bi se sprečilo društvo da pređe u stanje “Veliki brat Vas posmatra”?


Da se odreknemo one: “Da komšiji crkne krava”.


8. Da li treba da se plaća TV pretplata?


Ja je plaćam. Stanujem privatno, tako da na moju veliku žalost, moram.


9. Knjiga ili film?


I jedno i drugo.


10. Da li treba decu kažnjavati ako je to “ a njihovo dobro”?


Fi ički ne. A da povremeno ucenjujem svoju decu nekim stvarima koje njima nače, to radim. I ima efekta.


11. a partnera birate onog ko u Vama budi strast i nepou dan je ili je pou dan i beskrajno običan? (Nema drugih opcija icon smile ).


Ja sam svog partnera i abrala pre 21 godinu. icon smile Nemam nameru da ga menjam.


Blogovi koje ja nominujem su:


1. Eve and Apple

2. La cuisine creative

3. Nastini peksimeti

4. Charolija

5. Finska

6. Happy Che Moi

7. Ivanino blago

8. Naky Handmade

9. U džaku brašna

10. Džepna Venera

11. Šaputalica


A pitanja koja ja imam a njih su sledeća:


1. Letnji odmor. Selo, more ili planina, i bog čega?

2. Najveća fobija, ako je imate?

3. Koliko vremena provedete dnevno na internetu? Da li je to i adovoljstva ili bog posla? Ili oba spojena u jedno?

4. Mislite li da online “prijateljstva” mogu da funkcionišu?

5. Čitate li dnevnu štampu? Koju?

6. Mislite li da u blogosferi ima avisti?

7. Kako na vas utiče famo na i veoma popularna reč “uticajan” bloger, tviteraš, fejsbukovac… i kako reagujete na ljude koji su dobili tu etiketu?

8. Da li po vama, i a bloga i onoga što radite treba i aći punim imenom i pre imenom, ili se skrivati i a ra nora nih nadimka, nikova i tome slično?

9. bog čega ste se odlučili a blog i blogovanje?

10. Čitate li blogove koji nisu i vaše branše? Koji vam je najomiljeniji?

11. Najviše volite da jedete…šta?


Od mene toliko. icon smile


p.s. a sada vi sve ovo, samo sa vašim i borom blogova i pitanja. icon smile


This article is copyright ©  2013



Moje grne




Blogeri se igraju

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice