Monday, January 20, 2014

ombre tortica od čokolade


ombre tortica od čokolade


Biskvit:


sve skupa pomješat pa ispeć 4 kore a tortu.. moje su bile promjera cca 17 cm.

Ohlađene i ravnajte ukoliko je potrebno i premažite sa nekim aslađenim voćnim čajem kako bi bili sočnij.

 

Krema:

skuhajte puding tako da akipite 0,4 l mlijeka a u ostatku i mješate prašak a puding i šećer.

Kuhajte cca 2 minute dok se ne gusne. Prebacite u djelu i na kremu stavite pro irnu foliju kako se ne bi stvorila korica. pustite da se ohladi.

I miksajte margarin ili maslac sobne temperature pa u to dodajte ohlađenu kremu i ruma po želji /ja sam stavila 3 puna čepa icon smile i dobro i miksajte. 

 

Složite tortu i ukrasite po želji…

 

meni je a ovu dekoraciju bilo potrebno 3 dl slatkog vrhnja a šlag od kojeg sam i radila šlagi i malo crvene gel boje.

Cijelu tortu prema ala sam tankim slojem šlaga i atim sam koristeći nastavak a i radu ruža i radila ove volančiće. Ovog puta ne ću stavljati video jer ih je na stotine na internetu pa ukoliko još niste vidjeli ovu tehniku googlajte ombre ruffle cake i i aberite neki video koji vam se sviđa icon smile


S ob irom da je skoro pa 100 posto tih videa i amerike i svi koriste ili icing ili frosting ukoliko ste kao ja pa vam to nije fino, slobodno be straha koristite šlag…

Ja sam se uvjerila da se od šlaga može napraviti skoro sve kaj se može i sa frostingom kojeg oni tolko dužu u nebesa icon smile

 

 


Kuhari.com




ombre tortica od čokolade

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice