Tuesday, January 28, 2014

Koh od riže


Koh od riže



  • Skuhati rižu na mlijeku, te ostaviti sastrane da se ohladi

  • Žumanjke, šećer, omekšali maslac, koricu limuna, muškat i ekstrakt vanilije dobro i miksati

  • Rižu umiješati u i miksanu smjesu 

  • U drugoj djeli od bjelanjaka napraviti čvrsti snijeg

  • Lagano ga umiješati u smjesu s rižom

  • Kalup namastiti i pobrašniti, uliti smjesu, te peći na 180 C cca 30 min

  • Ostaviti da se ohladi, te i vaditi i kalupa


U originalu ovaj koh ide be ičega, stvarno je jako ukusan ovako ogoljen, ili posipan šećerom u prahu ili kakaom, ili prere an na pola, te nama an pekme om, ali ja sam se odlučila a nešto suvremeniju ver iju, Coulis od višanja.

Slobodno možete udvostručit mjere, da vam ispadne viša torta. Ja sam radila u kalupu 26 cm, ali drugi puta ću raditi u manjem sa uduplanim mjerama. 


a više recepata, posjetite moj blog Tiha u emlji slatkiša.


Uživajte icon smile


 


 




Kuhari.com




Koh od riže

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice