Saturday, February 1, 2014

Deina torta


Deina torta


Biskviti a manju tortu promjera 16 cm:


Sve staviti u djelu i i miksati. Pekla sam svaki biskvit asebno i ispalo mi ih je 6 (jedan smo pojeli jer mi je bio previše) i u adnji sam dodala malo nesquika pa je jedan ispao čokoladni.


 


a veću tortu- 5 velikih biskvita (promjer 26 cm):ista stvar samo sam malo umnožila sastojke…


i tu sam u adnji umiješala nesquik pa je ispao i jedan tamni biskvit… njega sam kod slaganja stavila u sredinu icon smile


Krema ( a obje torte):


Slatko vrhnje i 6 dl mlijeka ajedno sa sjemenkama mahune vanilije stavite kuhati. Kad akipi ukuhajte puding pomiješan sa ostatkom mlijeka i šećerom. Kuhajte minutu dvije, prebacite u drugu posudu, na vrh stavite pro irnu foliju kako se ne bi stvorila korica i ostavite da se ohladi. Kada vam je krema mrvu toplija od sobne temperature, tada ju i miksajte i u tako i miksanu kremu umiksajte još i i rađen šlag.


Pripa ite da ne misksate predugo jer će vam se krema stvrdnut i postati masna ( bog slatkog vrhnja u njoj).


Ganache od vanilije


Čokoladu narežite na malene komadiće, prelijte ju slatkim vrhnjem i stavite maslac. sve otapajte u mikrovalnoj cca 1,5 minute, s time da svakih 15-20 sec i vadite van i promiješate. Možda će vam se sve pove ati prije a možda će vam trebati i malo više od 1,5 minute.


Ako nemate mikrovalnu tada agrijte vrhnje do vrenja u lončići i to prelijte preko čokolade i maslaca. Pustite par minuta i tada miješate dok se sve ne otopi.


Slaganje torte:


 


biskvit namočimo čajem, premažemo džemom, stavimo sloj kreme, poslažemo jagode, prelijemo sa 1-2 žlice ganachea od bijele čokolade i ponavljamo postupak. (ja sam a obje koristila obruč a torte kako bi mi bile ravne).


Meni je svaka torta imala 4 sloja kreme pa sam si unaprijed podjelila kremu kako bi je imala dovoljno a obje torte.


 


Ova količina ganachea meni je bila dovoljna i a prema ivanje kompletne malene torte i vana jer sam ju ukrasila fondantom, ukoliko ćete raditi tortu pa samo prema ati šlagom tada vam je dovoljno da stavite 100 g bijele čokolade i 50 ml vrhnja (maslac možete i i baciti).


Inaće a donju tortu bilo mi je potrebno 2 dl slatkog vrhnja kako bih napravila ove volančiće…tako da bi a cijelu tortu bilo potrebno cca 4 dl ako ne i pola litre (bolje da je više neg da sfali )


Cipelu koja je na vrhu radila sam dva tjedna ranije jer joj je desetak dana trebalo da se posuši… video a ovo ne ću staviti jer ih ima ra nih i pogledala sam brojne pa napravila nešto po svom vlastitom nahođenju…


Kuhari.com




Deina torta

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice