Saturday, June 15, 2013

Projice


nam da postoje mnogobrojni recepti a projice iliti mafine… Međutim ja sam ih juče prvi put pravila i nisu ispali loše. Pa dole prilažem šta sam stavila i kako sam ih pravila. Plus fotku da vidite na šta liče…


projica1




Sastojci





  • Osnovna smesa



  •  1 jaje

  •  stavljati odoka belo brašno

  •   palenta

  •   mleko

  •   kisela voda

  •   so, šećer


  • Dodaci



  •  2 trougla sira

  •  par šnita slaninice (i re ane na kockice)

  •  par glavica prokeljčića



Priprema





  1. Umesiti smesu od navedenih sastojaka, da ne bude previše gusto.

  2. Dodati ostatak i sipati u kalupe. Sir iskidati na komadice, pa kad budu gotovi i krenete sa degustacijom naletite na komadić sira. Prokeljčiće isecite na četvrtine ili sitnije.

  3. Peći na 200°C dok ne porumene.
    Ja sam pravila 2 ture. Jedna pra na i sa dodacima.



 


Source: http://www.coolinarika.com/recept/projice/






Projice

0 comments:

Post a Comment

 

Anitini Recepti Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice